Cem Akkılıç 2 altın madalya daha kazandı...

Toplamda 51 altın madalya (51 BERAAT) ile dünya rekoru kırmış durumdayım... Geçtiğimiz on beş gün içerisinde 2 altın madalya daha geldi. (Vatandaş UYAP bildirimleri)


Yahu gariban halkın vergileriyle ödediğin milyon dolarlık avukatlarını üzerime salıyorsun, sonuç her zaman senin için SIFIR... Oysa benim kalemimden başka bir gücüm yok!..

Gidersem vergi adı altında beni kaz gibi yolamayacağın için pasaportumu vermiyorsun... Çünkü giden herkes senin için kayıp, cukkandan eksiliyor!.. Kaybedeceğin kuruşları bile hesap edersin sen!..

1 günlük bile yatarı olmayan bir suç iddiasıyla haksız yere 33 ay üstüne 9 ay Silivri'de, toplam 42 ay esir ettin, çıkarken valizlerimi bile verdirtmedin...

Beni öldürmeye oynadığını biliyorum... Bak arkadaş, ben kutsal kitabımız NUTUK'u açarım, orada ne yazıyorsa onu uygularım!..

Senin avukatların da, Silivri'nde bana vız gelir, tırıs gider...

Hakiki, devşirilmemiş Türk olduğumu çok iyi biliyorsun!.. 7 düvel yenemedi bizi, senin ağa babaların İTrail'in Y.....'leri mi yenecek?!..
Bak beni susturamadın!.. Çünkü cesur ve haklı olanlar susmaz...

Sus otur; SIFIR...

CEM AKKILIÇ
Denizci eskisi, blog yazarı, bostan korkuluğu

--------------------------------------------------
Son on beş günün bilançosu...


Anadolu 16. Asliye Ceza Mahkemesi (BERAAT)
DOSYA NO : 2019/233 Esas KARAR NO : 2022/230
--------------------------------------------------
Anadolu 1. Asliye Ceza Mahkemesi (BERAAT)
DOSYA NO: 2019/1131 KARAR NO : 2022/1389