AKİT...

AKİT internet sitesinde adıma hakaretler havada uçuyor...

Şimdi ben bu hakaretlerden dolayı savcıya gitsem anında TAKİPSİZLİK verir... Geçenlerde Adnan Oktar'ı İslam'a hakaret ediyor gerekçesiyle savcılığa bildirdim, suç duyurusunda bulundum... Yarı çıplak silikonlu-

boyalı bayanları oynatıp, kendisini mehdi zanneden bir deli'ye her nedense bizim sözde muhafazakârlar hiç şikâyette bulunmadılar yıllar boyunca... Savcı bağırmaya başladı bana, gerekçesi; 9000 yıl hapis cezası almış herifin nesini şikayet ediyormuşum!.. Sana mı soracağım?!.. Türk vatandaşıyım, vergi veriyorum şikâyet hakkım var...

Neyse; aşağıda verdiğim ekran görüntüsü AKİT internet sitesinden...

1. Beni CHP'li sanıyor dingobaz bulgurcular...
2. Hiçbir parti'ye bağlılığım yok, sempatim de yok!..
3. AKP gitsin diye elbette CHP'ye destek vereceğim... Hatta baş düşmanım AKP'nin rakibi olsun, baş düşmanımı desteklerim...

CEM AKKILIÇ
7 Ocak 2023


Adnan Oktar hakkında geçmişte yazdığım yazıya buradan ulaşabilirsiniz.

Hakaretçi yobazları savcılığa bildiriyoruz, sonuç alamıyoruz... 

Pisi'nin gidişi başlık yazıma buradan ulaşabilirsiniz...