1996 Yassıada macerası (foto+text)





Murat Çömez,ben ve TayfunKarataş
Barbarlar az sonra adaya çıkartma yapacaklar!



Kaleyi ilk ben fetetmiştim.




Bu fotografı hangimiz çekmiştik anımsamıyorum ama bana hep ürkütücü gelmiştir nedense.




Yassıadanın ünlü mahkeme salonu.Burada Çömez tribünlere bakıp bir akrabasının duruşmaları canlı izlemiş olduğunu söylemişti.Fotografta Tayfun ve ben.




Siz bakmayın tırmandığıma sonuna kadar çıkamadım.Çömez oralı bile olmamıştı direğe
çıkma konusunda.Ama Tayfun sonuna kadar çıktı ve bayrağı kaptı getirdi.




Karanlık zindanlar ve yüzümüzdeki ifade.





Çömez nereyi bekliyorsun nöbetçi gibi?:)




Tayfun Karataş ve Murat Çömez Yassıada maceramızın benim dışımdaki diğer iki aktörü.Nasıl anlatılır ki harika bir macera ve ülkemizin yakın tarihinde gerçekleşmiş bir ihtilalin izlerini yakından hissetmek.En komiğide bir gazeteye haber olmaktı.Barbarlar adayı işgas etti türünde bir haberdi sanırım.Hayatında hiç unutmayacağın ve çok hoş anlar yaşadığın günler hangisidir diye sorsalar hiç düşünmeden Yassıada maceramızı gösteririm.Bu arada kurmay yüzbaşı olan Tayfunda çalıştığı fırkateynde,bir Marmara geçişinde genç teğmenlere Yassıadayı gösterirken ,ah ne günlerdi diye mırıldanmış.

Yassıada ile ilgili düşünce ve yorumlarım için;