Müslüman olmaya karar verdim...

Hırsız YEhudi... Şerefsiz YEhudi...Kancık YEhudi... Çocukları öldüren katil YEhudi... Silah satıp, ülkeleri kızıştırarak savaş çıkartan ahlaksız YEhudi... O savaşlarda yaralanan milyonlarca insana ilaç satıp köşe olan YEhudi...  O savaşlar sayesinde pc, konsol oyunları üretip, milyar dolarları semiren aç gözlü YEhudi... ABD merkez bankasını ulusallaştırıp elinden alan başkan  Kennedy'i öldüren YEhudi... Abdülhamid'in Osmanlı Bankası'nın para basma yetkisini Rotschild ailesine verdiği için cumhuriyeti kurduktan sonra bu yetkiyi senden alan Atatürk'e düşman olan YEhudi... CIA vasıtasıyla eroin satan YEhudi... Bankalarla dünyayı sömürüp, milyarlarca insanı perişan eden YEhudi... Petrolü, doğal kaynağı olan ülkelere İslam'ı sokup, İslam sayesinde dibine kadar her şeyi sömüren YEhudi... İnternette tekel olup, ele geçirdiği ülkelerdeki köpeklerini parlatarak, muhalefet edenleri susturan Mezopotamya faresi YEhudi...

Baş harfi G'nin mavi, arka fonu beyaz olan İTrail bayraklı YEhudi Google you tube video kanalımı kapattı, videolarım silindi... Zerre küfür hakaret yoktu... Acaba neden sildi?!.. Köpeğini eleştirdim diye mi?!..

*

Peki; sildikleri videomda neler söylüyordum... Kelimesi kelimesine aktarıyorum...

"Beni tanıyanlar bilir, ben Ateist'im... 

Müslüman olmaya karar verdim... Hatta AKP'ye oy vereceğim... 

Ama bir şartım var... 

Eyyy Tayyip Erdoğan Kamboçya'dayım... Benim pasaportumu iptal ettin, el koydun... Bu nedenle kaçak duruma düştüm ve Göçmenlik Hapishanesi'nde tutukluyum... Eğer Kamboçya'daki Zaman Üniversitesi'nde yuvalanmış FETÖCÜ teröristlerin, Türkiye'de suçun kralını işlemiş ve aranması, kesilmiş cezası olup, Kamboçya'da kaçak yaşayan Türklerin de pasaportuna el koyarsan... Onlar da benim gibi bu Göçmenlik Hapishanesi'ne düşerlerse, söz müslüman olacağım... Hem de AKP'liler gibi müslüman değil... Kitapta yazdığı gibi... Ve bu hapishanede namaz kılıp, namaz kılarken videomu çekip cümle aleme göstereceğim müslüman olduğumu...

Senin aramana gerek yok, danışmanların Kamboçya'daki Türkiye Büyükelçisi Ayda Ünlü'yü arayıp, başta FETÖCÜ olmak üzere tüm suçluların, Türkiye'de aranması olan adi suçluların pasaportlarına el koymasını emredebilirler... Büyükelçi Ayda Ünlü bu emri yerine getirir ve suçlular pasaportsuz kalıp, eninde sonunda Türkiye'ye iade edilirler... 

Eyyy Tayyip haydi yakalattır şu FETÖ teröristlerini ve kanun kaçaklarını... Söz; müslüman olup, sana oy vereceğim..."

*

Evet dostlar, üstte okuduğunuz satırları silinen videomdan aktardım... Tek hakaret var mı?!..

Kim kimin kuklasıymış, anlaşıldı mı?!.. 


CEM AKKILIÇ
25 Ekim 2018