Yasaklandık...

Hangi İslamcıyı kazısanız altından mutlaka Yahudiler çıkar sözünü kimin söylediğini bilmiyorum ama çok yerinde bir tespit...

Malumunuz; Yahudi düdüklemeyeceği eşeğin önüne arpa koymaz… 

Aklıma gelen ilk örnek; aynen Tayyip gibi Adnan Oktar'da Masonlardan ödül ve diploma aldı... Gerçi Tayyip’in aldığı Mason madalyasının bir örneği dünyada çok az. Amerikan başkanları bile DAVUT BOYNUZU ödülünü alamadı bu zamana kadar...

"Üstün hizmetler" karşılığında verilen bu ödüllerin bir anlamı olmalı...

Türkiye'de var olan 200 küsur İslami cemaatin emperyalistler tarafından kurulup beslendiğini bilmeyenler kaldı mı?!.. 

Peki, yukarıda isimlerini saydığım herifler ve cemaatler neden İsrail ve Masonlarla sürekli içli dışlılar?!..

Tayyip'e yaptırılan Saray'ın güvenlik sistemlerini bile "İsrailli bir firma" yaptı...

Sorular o kadar çok ki?..

Bu soruları sorup, milleti uyandırmak için çağın geçerliliği olan Sosyal Medya'yı kullandım...

Mütevazilik yapmaya gerek yok. Yıllarca izlenme, takip edilme, paylaşım rekorları kırdım...

Yahudi'nin tekerine çomak soktum bir anlamda...

Ve bakın neler oldu geldiğim noktada...

İstagram'da hesap açamıyorum... KARA LİSTE...

YOU TUBE'da izlenme, beğeni ve paylaşım rekorları kıran kanalım hiç bir gerekçe gösterilmeden askıya alındı...

Facebook sitesinde sadece 1 videom milyonlarca izlendi, beğenildi, hesap 1 ay açık 1 ay askıda...

Twitter'da hesap açtığım an kapatılıyor...

One Drive bulut sürücüsünde Adnan Oktar'ın Fethullah Gülen'i övüp yıkayıp yağladığı videoları paylaştım, bulut sürücü süresiz kapatıldı...

Adını andığım bu Sosyal Medya sitelerinin tamamı Yahudilere aittir.

İyi ama biz bu ortamda nasıl mücadele edeceğiz?!..

Düşünün; bu yazıyı bile paylaşacak bir Sosyal Medya hesabım kalmadı...

Benim gibi engellenen milyonlarca vatansever olduğundan kimse şüphe duymasın...

Nedeni belli; dua ayet paylaşmayıp milleti uyandırmaya çalıştığımız için yasaklandık...

CHP, MHP gibi emperyalistlerin kucağına oturmuş sözde muhalefet partilerinin yapamadıkları muhalefetin Allahını yaptık...

Yahudi'nin değirmenine su taşımadık...

Hapislere atmak istediler, ülkeyi terk ettik...

Susturamayınca Sosyal Medya'da yasakladılar...

CEM AKKILIÇ
9 Şubat 2017